CDESK pre firmy servisujúce zariadenia mimo IT
![]() |
Na ktorých zariadeniach vykonávate údržbu?Máte presný prehľad o tom, za ktoré zariadenia ste zodpovední? Ich presnú polohu, typ a podmienky prevádzky a servisu? RiešenieCDESK obsahuje prehľadnú evidenciu definovaných zariadení a skupín, kde môžete podľa potreby zadávať najrôznejšie vlastnosti. Zariadenia v databáze môžu byť vzájomne prepojené, t.j. nadriadené a podriadené objekty s fyzickým umiestnením podľa GPS polohy. |
Vediete prehľadnú históriu udalostí týkajúcich sa každého zariadenia?Znalosť detailnej evidencie vlastností zariadení, revízií a dátumov zmien je nevyhnutnosťou pre udržanie trvalej prevádzky RiešenieKaždá zmena alebo úloha tykajúca sa zariadenia je evidovaná v jeho histórii s dátumom a osobou, ktorá tento úkon vykonala. Ku každému zariadeniu sa dá definovať spotrebný materiál s dobou exspirácie, pred ktorou vás CDESK upozorni prehľadným reportom. |
![]() |
![]() |
Zabúdate kontrolovať niektoré zariadenia?Plánovanie všetkých servisných úkonov a pravidelných revízií je najlepšou cestou ako uchrániť zákazníkov od neželaných výpadkov prevádzky, ktorú tieto zariadenia zabezpečujú. RiešeniePlánovací kalendár je interaktívny nástroj pre podporu plánovania práce zamestnancov v CDESKu. Vždy má grafický prehľad o nadchádzajúcich udalostiach jednotlivých technikov, na základe ktorého môžete manažovať vyťaženosť pracovníkov k lepšej časovej efektivite. |
Viete operatívne riešiť incidenty s využitím polohy vašich servisných tímov?Znalosť presnej polohy a plánovanej trasy technikov môže ušetriť čas a dopravné náklady pri ich operatívnom presune na miesto incidentu. RiešeniePri využívaní máp v CDESK môžete jednoducho plánovať trasy technikov, čím sa výrazné dokážu znížiť náklady na dopravu. V spojení s kalendárom je možné všetky udalosti priamo upravovať, posúvať a meniť ich riešiteľov, aby bol využitý čas pracovníkov čo najefektívnejšie. Ak sa vyskytne náhly problém, môžete podľa GPS súradníc polohy vozidiel stiahnuť najbližšieho pracovníka a vyslať ho k miestu. |
![]() |
![]() |
Vedia si zákazníci skontrolovať históriu opráv na ich zariadeniach vo vašom systéme cez internet?Majú vaši zákazníci prístup do vášho systému s príslušnými oprávneniami, kde si môžu vyhľadať informácie o vami poskytnutých riešeniach a službách? RiešenieZákazník s prístupom do CDESK si môže prezrieť históriu zásahov vykonaných vo svojej spoločnosti s rozdelením na zariadenia. Tato detailná evidencia mu poskytuje celkový prehľad pre potreby kontroly a zvýšenia vašej dôveryhodnosti. |
Diskusia a súbory potrebné pre prácu nie sú uložené na jednom miesteVšetka komunikácia a súbory týkajúce sa konkrétneho riešenia nie sú jednoducho štruktúrované – hľadanie argumentov, zmlúv a rýchlych riešení trvá príliš dlho a je neprehľadné. RiešenieFiremná komunikácia so zákazníkmi a medzi zamestnancami prebieha cez CDESK, kde je presne priraďovaná ku konkrétnej úlohe. Máte možnosť kedykoľvek nadviazať na diskusiu, historicky vyhľadať dohodnuté kroky, zmluvy, dokumentáciu a riešenia so zákazníkom. |
![]() |
![]() |
Vediete evidenciu všetkých zmien, prístupnú pre zákazníkov?Spoľahlivá a seriózna servisná spoločnosť predkladá zákazníkom prehľadné informácie o všetkých zmenách, ktoré boli vykonané na ich zariadeniach, ich záručnú lehotu a časy opráv. RiešenieAk vykonávate servisné prehliadky, úlohy alebo kontaktujete zákazníkov v pravidelných intervaloch, CDESK zahŕňa evidenciu pravidelných úloh, z ktorých sa vo zvolenom termíne automaticky vytvorí požiadavka na zákazníka. Všetky údaje sú prehľadne zobrazené v príslušných zoznamoch a v Plánovacom kalendári - už nikdy nezabudnete na plánované udalosti. |
Tieto problémy dokáže vyriešiť produkt: CDESK Service desk
Využité moduly - zahrnuté v produkte:
- Zákazky (projekty) - udržiavajte jednoduchú evidenciu nedokončenej práce, štruktúrovanú pod konkrétnych zákazníkov
- Mobilná aplikácia s offline funkciami - pristupujte k CDESKu odkiaľkoľvek a pracujte s potrebnými informáciami priamo v teréne
- Helpdesk s SLA - jasný prehľad o všetkých otvorených úlohách, workflow manažment a dodržiavanie zmluvných termínov, všetka komunikácia uchovávaná pod konkrétnu aktivitu alebo zákazníka
- Plánovanie - organizácia všetkých udalostí v Pláínovacom kalendári - ich presúvanie, alokácia termínov a zmeny riešiteľov
- Konektor do kalendárov (Exchange, Gmail) - synchronizujte všetky udalosti z iných kalendárov do CDESKu a majte tak pelší prehľad o využitom čase a naplánovaných činnostiach
Využité rozšírenia - účtované navyše:
- Spracovanie správ - všetkých e-mailov zaslaných na verejné adresy spločnosti - automatizované pravidlá na vytváranie nových udalostí v CDESKu, nastavené zodpovedné osoby za spracovanie všetkých ostatných správ
- Účtovanie prác - detailná, štruktúrovaná evidencia práce a výkonov, systém pre rôzne účtovné scenáre
- Objektová databáza CMDB, SLA termíny - evidencia všetkých zariadení a ich vzťahov, SLA aplikované na všetky objekty databázy
- Mapy - zobrazovanie trás, miest a zariadení na mapách s farebným a piktogramovým odlíšením technikov a typov úloh
- GPS sledovanie vozidiel - zobrazovanie polohy a stavu vozidiel na mapách v reálnom čase