CDESK pre IT oddelenia väčších spoločností

 

 

Máte prehľad o všetkých úlohách vašich zamestnancov?

Manažéri a nadriadení stratili prehľad o tom, čo sa vo firme deje, ktoré úlohy sa aktívne riešia a v akom sú stave.

Riešenie

CDESK dáva presný prehľad o rozrobenej práci, poskytuje zoznamy otvorených úloh a trvania ich riešení na konkrétneho zamestnanca alebo oddelenie. Z týchto zoznamov je možné už hneď po prihlásení vyčítať všetky potrebné informácie pre manažment podriadených, teda riešiteľ, deadline termíny, zákazník, status úlohy a mnoho ďalších.

 

Pracujú všetci vaši technici efektívne?

Chýbajú vám relevantné informácie o časovom vyťažení každého pracovníka, či úspešne dodržiavajú stanovené termíny alebo majú nejaký dôležitý problém, ktorý ešte nezačali riešiť?

Riešenie

CDESK obsahuje množstvo prehľadných reportov a štatistík, ktoré dokážu zobraziť zadané plnenia operátorov k jednotlivým úlohám riešených pre zákazníka. Údaje v týchto reportoch a štatistikách ponúkajú prehľad o tom, koľko a ako zamestnanec pracoval s rozdelením na jednotlivé úkony.

 

Keď niekto nahlási IT oddeleniu problém, dostane o tom spätnú väzbu?

Akým spôsobom zadávajú vaši zamestnanci požiadavky, a nahlasujú problémy vášmu IT oddeleniu? Sú informovaní o priebehu ich riešenia?

Riešenie

V CDESKu je možné zadávať požiadavky viacerými jednoduchými spôsobmi, ktoré sú presne adresované na konkrétneho operátora alebo oddelenie a podliehajú určitým pravidlám. V zadaných požiadavkách môžu sledovať jej progres a vkladať diskusiu o riešení problému podľa oprávnení každého používateľa.

 

Je komunikácia medzi IT oddelením a ostatnými časťami firmy prehľadná?

Vaše IT oddelenie rozosiela dôležité informácie o poruchách a odstávkach systémov len e-mailmi, čím vznikajú zbytočné nedorozumenia a nespokojnosť.

Riešenie

Komunikátor implementovaný v CDESKu umožňuje jednoduché rozosielanie správ vybraným používateľom alebo skupinám používateľov s informáciou o ich dostupnosti a časom, kedy správu prečítali. Možnosťou bude aj vytváranie konferencii s podporou prenosu zvuku a videa.

 

Je váš nástroj na HW evidenciu a SW audit chytrý a automatizovaný?

Evidencia hardvéru a softvéru je tvorená pracovníkmi, manuálne a neefektívne. Takýto stav spôsobuje, že niektoré zmeny v IT nie sú zaznamenané a evidencia nie je aktuálna a úplná.

Riešenie

Vďaka riešeniu Customer Monitor si máte možnosť zobraziť a evidovať všetky detaily infraštruktúry HW a prehľad všetkého SW každého zákazníka, informácie sú automaticky zhromažďované z počítačov a rozdelené do zón s automatickým vyhodnocovaním najdôležitejších parametrov. SW audit je tiež vykonávaný automatizovane a pomocou prehľadného reportu mate okamžitú informáciu o legálnosti každého nainštalovaného programu.

 

Máte dobrý prehľad o zdraví vašich serverov?

Spoliehanie sa na ľudský faktor pri odhaľovaní skrytých chýb môže viesť k poruchám serverov a IT infraštruktúry v tej najmenej vhodnej chvíli.

Riešenie

Riešenie Customer Monitor v sebe zahŕňa online 24/7 monitoring, ktorý vás upozorní na všetky podstatné zmeny vo vyhodnocovaných parametroch. V prípade výskytu problému ste okamžite informovaní e-mailovou notifikáciou alebo SMS správou. Z týchto udalosti sa automaticky môže vytvárať požiadavka v CDESK na konkrétneho zákazníka a riešiteľa. Tento monitoring poskytuje aj grafické zobrazenie histórie vývoja nameraných hodnôt

 

Sú všetky dôležité bezpečnostné incidenty plne pod vašou kontrolou?

Tracing all recorded security incidents and problems, even long time ago can help in discovering the cause, e.g. the data leaks

Riešenie

Pomocou nastroja Event Analyser, ktorý je súčasťou Customer Monitor, môže flexibilne pomôcť s auditovaním prístupov k adresárom alebo súborom. Občas sa stane, že niekto vymaže alebo prepíše dôležitý súbor a vinníka je dosť komplikované nájsť.

 

 


 

Tieto problémy dokáže vyriešiť produkt: CDESK Service desk

Využité moduly - zahrnuté v produkte:

  • Zákazky (projekty) - udržiavajte jednoduchú evidenciu nedokončenej práce, štruktúrovanú pod konkrétnych zákazníkov
  • Komuníkátor - okamžite odpovedajte a reagujte na otázky od operátorov a zákazníkov prostredníctvom íntegrovaného chatu
  • Mobilná aplikácia s offline funkciami - pristupujte k CDESKu odkiaľkoľvek a pracujte s potrebnými informáciami priamo v teréne
  • Helpdesk s SLA - jasný prehľad o všetkých otvorených úlohách, workflow manažment a dodržiavanie zmluvných termínov, všetka komunikácia uchovávaná pod konkrétnu aktivitu alebo zákazníka

Využité rozšírenia - účtované navyše:

  • Spracovanie správ - všetkých e-mailov zaslaných na verejné adresy spločnosti - automatizované pravidlá na vytváranie nových udalostí v CDESKu, nastavené zodpovedné osoby za spracovanie všetkých ostatných správ
  • Objektová databáza CMDB, SLA termíny - evidencia všetkých zariadení a ich vzťahov, SLA aplikované na všetky objekty databázy
  • Integrácia IT monitoringu Customer Monitor - náš komplexný nástroj na monitoring a manažment IT infraštruktúry zastrešujúci všetky potreby v správe počítačových systémov