CRM modul

Spravujte vaše obchodné aktivity

Pozorujte a spravujte všetky aspekty vzťahov medzi vašou firmou a vašimi zákazníkmi. Zachyťte všetky Leady a Opportunity (príležitosti), premeňte ich na skutočný biznis a majte prehľad o všetkých riešených aktivitách, aby ste mohli stanoviť reálne ciele pre vašich obchodníkov/predajcov. Poskytnite vašim zákazníkom skvelú skúsenosť pri práci s vami.

 

CRM modul 

  • Evidencia Leadov, Opportunít Obchodných prípadov
  • Manažment a evidencia zákazníkov a zmlúv
  • Monitoring objednávok a obratov
  • Podrobné atribúty, kategorizácia záznamov
  • Hromadné maily, kampane, profilovanie zákazníkov
  • Systém prístupových práv - nastavte viditeľnosť niektorých dát podľa používateľov

     

 

 

CRM systém sa dá definovať mnohými spôsobmi. Každá spoločnosť potrebuje rôzne funkcie pre ich vlastné potreby. Spoločným znakom týchto systémov je manažment obchodných vzťahov, odhaľovanie nových možností a spravovanie aktivít. Mnohé z týchto funkcií sú už zahrnuté v ostatných moduloch, napríklad Helpdesk a Plánovanie (ktoré sa samo o sebe skladá z rôznych častí CRM). Využitím modulu CRM však získate prehľad nad obchodnými príležitosťami, vzťahmi so zákazníkmi a predajnými aktivitami vašich zamestnancov.

 

Prehľad funkcií CRM

Chopte sa všetkých potenciálnych možností a premeňte ich na príležitosti a obchodné prípady
Porovnanie odhadovaného a skutočného zisku
Pozorovanie, monitoring práce, efektivita, úspechy pracovníkov a tímov predajcov
Rôzne štatistiky a reporty, napr. najčastejší druh zákazníkov
Cielená reklama pre kategorizovaných zákazníkov – e-mailové kampane, sofistikované sledovanie a vyhodnocovanie nástrojov kampane