Nová verzia - CDESK 3.0

CDESK 3.0 prináša nielen nové užívateľské rozhranie, ale aj ďalšie užitočné funkcie a technologické vylepšenia.

Krajší dizajn

Cieľom nového dizajnu nie je iba lahodiť oku. Rovnako dôležitá je správna miera funkcionalizmu, ktorá vám umožní pracovať s CDESKom ešte pohodlnejšie a rýchlejšie.

 

Ešte lepšie nástroje

CDESK 3.0 vylepšuje existujúce moduly a pridáva nové. Prepracovali sme zákazky, účtovanie a fakturáciu, spracovanie správ, systém nastavení a konfigurácie modulov a veľa ďalších vecí. Pridali sme napríklad DMS (Document Management System), zmluvy, cenníky, nákupné zoznamy a schvaľovacie procesy. S týmito novinkami nájde CDESK 3.0 uplatnenie vo firme alebo tíme takmer každého typu a zamerania. Technologické vylepšenia pod kapotou zase znamenajú, že nový CDESK je rýchlejší a prehľadnejší.

 

Receptúra inovácie

Základom receptu na nový CDESK 3.0 sú názory a potreby našich zákazníkov. K tomu sme primiešali svoju vášeň pre inováciu a perfekcionizmus. Ak to znie príliš nadnesene a neskromne, tak sa ospravedlňujeme, ale sme z novej verzie skutočne nadšení.

 

Zoznam nových funkcií

  • DMS (Document Management System)

    • Všetky dokumenty vložené ako prílohy do CDESKu sú dostupné z jedného miesta, triedené podľa zákazníkov a typu dokumentu
    • Podpora verzií súborov (pôvodné verzie súborov sa vždy zachovávajú)

       
  • ZMLUVY

    • Centrálna evidencia zákazníckych zmlúv
    • Možnosť definovať viazanosť a zmluvnú pokutu
    • Dodatky pre aktualizáciu zmluvy, zmenu účtovania služieb, ukončenie zmluvy
    • Možnosť automatického účtovania zmluvy (vo zvolených intervaloch)
    • Pridávanie služieb z cenníka alebo voľne definovaných služieb o Možnosť aktualizácie zmluvných cien (dodatkom alebo cenníkom)

       
  • CENNÍK

    • Evidencia poskytovaných služieb s cenotvorboy
    • Možnosť vytvárať balíčky služieb
    • Ceny podľa intervalu fakturácie (cena za mesiac, štvrťrok, polrok, rok)
    • Zľavy podľa intervalu fakturácie alebo doby viazanosti, množstevné zľavy

       
  • NÁKUPNÉ ZOZNAMY

    • Menej formálna, flexibilná evidencia nákupov
    • Evidencia dodávateľa, žiadateľa, udržovanie histórie údajov
    • Hodnotenie dodávateľa

       
  • SCHVAĽOVACIE PROCESY

    • Schvaľovacie procesy pre požiadavky a dovolenky, možnosť rozšírenia na ďalšie moduly
    • Schvaľovanie podľa osôb, skupín alebo pracovných pozícií
    • Sériové alebo paralelné schvaľovanie  

       

  • POŽIADAVKY

    • Katalóg požiadaviek so šablónami pre vytváranie úloh
    • Pravidelné požiadavky

       
  • ZÁKAZKY

    • Účtovanie zmlúv a zmluvných pokút
    • Refakturácia nákladov z prijatých faktúr a bločkov

 

Dátum:
31. október 2017