Spracovanie správ

Zachyťte všetku vašu firemnú komunikáciu

Vytvorte a spravujte rôzne verejné e-mailové adresy, ktoré vás spájajú s vašimi zákazníkmi, dodávateľmi a partnermi. Každý e-mail bude priradený buď k objektu podpory (napr. požiadavke), alebo obchodnému objektu (napr. Lead, Opportunita). Spracovanie správ v CDESKu môže byť automatické, alebo spravované manuálne zodpovedným operátorom. Dodržiavanie stanovených pravidiel a kritérií spracovania kontroluje komplexný e-mail triediaci systém a je možné ich presne nastaviť tak, aby zachytil požadovaný typ komunikácie. Odteraz bude každá vaša správa zaznamenaná a udržíte si tak kvalitu poskytovaných služieb, prestanete strácať potenciálne obchodné príležitosti.

 

Spracovanie správ

  • Odpovede ľudí na notifikačné e-maily z CDESK spracované podľa vlastných triediacich pravidiel
  • Automatické vytváranie nových úloh a diskusných príspevkov pre konkrétnych riešiteľov
  • Komunikácia z rôznych verejných e-mailových adries sa spracováva do Helpdesku
  • Detailné pravidlá triedenia pri spracovávaní – automatické vytváranie požiadaviek alebo uloženie danej správy do osobitnej zložky prístupnej pre zodpovedného operátora
  • Diskusia so zákazníkmi spracovaná a automaticky pripojená k súvisiacej požiadavke
  • E-maily sú uložené v (Outlook) schránke operátora
  • Operátor môže zadávať požiadavky od zákazníkov preposlaním ich zadania na špeciálny CDESK e-mail

 

S modulom Spracovanie správ zachytíte všetky komunikačné kanály vašich verejných adries. Zvýšte kvalitu vašich služieb, odhaľte potenciálnych zákazníkov a už nepremeškajte žiadnu obchodnú príležitosť – maximalizujte svoje zisky tým, že budete pokryjete všetky oblasti. Veďte si prehľadné záznamy histórie vašej komunikácie.

 

Prehľad funkcií Spracovania správ

Presuňte a zaznamenávajte všetku svoju e-mailovú komunikáciu do CDESKu
Nastavte preposielanie verejných adries do CDESK – všetky správy prijaté na týchto adresách viete zatriediť a odfiltrovať viacerými spôsobmi
Vykonávajte jednorazové kroky, alebo nastavte trvalé pravidlá na prichádzajúce správy – vytvárajte nové požiadavky, priraďte ich konkrétnym operátorom. Vytvárajte príspevky na nástenku alebo pridávajte správy do diskusie v požiadavkách
Všetky nespracované správy zo sledovaných verejných adries čakajú na manuálne spracovanie zodpovedným operátorom
Nastavte rôznych operátorov zodpovedných za konkrétne verejné adresy