Modul Evidencia majetku s rýchlym riešením inventúr
Vitajte v ére optimálneho inventárneho manažmentu s CDESK! Verzia 3.2.4 so sebou prináša inovatívne a praktické riešenia na správu firemného inventára a jeho kontroly v podobe nového modulu Evidencia majetku.
Dohliadajte na váš majetok od zakúpenia až po vyradenie. Každú položku je možné zaradiť a vyhľadať podľa lokality, typu, stavu či zodpovedného pracovníka. CDESK zároveň necháva priestor na doplnenie vlastných údajov o každej položke, ako aj pridanie obrázku, ktorý sa pri nej zobrazí.
Vytvárajte inventúry v prehľadnom webovom rozhraní a skenujte položky s mobilnou aplikáciou CDESK Asset Inventory. Skenovanie položiek je možné s mobilom cez QR, EAN kódy alebo so špecializovaným skenerom RFID štítkov. Zadávajte konkrétne inventúrne príkazy na základe kritérií ako sú miesto prevádzky, typ položiek či personál. To umožňuje uchovať si prehľad a efektívne zadeľovať časti inventúr medzi zamestnancov. Výsledným dokumentom inventúry je záverečný protokol.
Súčasťou Evidencie majetku je aj možnosť importovať položky z XLS súborov do databázy či exportovanie zoznamu majetku do XLS.
Nastavenie nového modulu v CDESK spravíte jedným kliknutím v Globálnych nastaveniach a zaradením typu položiek z konfiguračnej databázy do Evidencie majetku. Aplikácia CDESK Asset Inventory je dostupná na stiahnutie v obchode Google Play a Apple store.
Súčasťou Evidencie majetku sú aj preberacie protokoly, ktoré budú uvoľnené v ďalšej verzii (3.2.5).
Nová mobilná aplikácia CDESK Pro, prvá verzia s požiadavkami, plneniami a praktickým rozhraním
Novú mobilnú aplikáciu nájdete na Google Play, Apple Store pod názvom CDESK Pro od Inova Logic
Prinášame efektívnu prácu v teréne s novým dizajnom. Nová mobilná aplikácia CDESK Pro umožňuje vykonávať prvé procesy aj cez smartfón. Oproti predchádzajúcej verzii “CDESK3” sa nová aplikácia vyznačuje výrazne vyššou stabilitou, rýchlosťou a intuitívnejším ovládaním. V aktuálnej verzii sú dostupné moduly Požiadavky s diskusiou, Plnenia, Adresár (v režime čítania) a notifikácie k požiadavkám.
V každej požiadavke sa zobrazujú jej základné údaje, čiastočne sú zapracované vami nastavené Používateľské polia (predtým Doplnkové vlastnosti). Požiadavky sú prehľadne zobrazené na úvodnej stránke aplikácie a rozdelené pomocou filtrov, čo umožňuje rýchlu správu, vyhľadávanie a filtrovanie podľa rôznych kritérií. Súčasťou požiadaviek je diskusia, do ktorej sa môže používateľ zapojiť cez aplikáciu, pričom k dispozícii je aj možnosť odosielania príloh.
Pre dynamickejšiu a plynulejšiu prácu v CDESK Pro je možné vytvárať záložky, medzi ktorými sa používateľ jednoducho prepína. Využijete to pri kopírovaní textu alebo pri čítaní informácií z iného objektu v CDESK. Záložky sa vytvárajú buď automaticky po otvorení novej karty z hlavného menu, dlhším podržaním na požiadavke a podobne. Záložku je možné vytvoriť aj manuálne.
Aktuálne poslednou zložkou požiadavky v mobilnej aplikácii sú plnenia, ktoré je možné upravovať a vytvárať priamo v požiadavke, alebo cez hlavnú stránku.
Na hlavnej stránke sú moduly prehľadne zobrazené v hornej časti obrazovky, Používatelia môžu jednoducho a efektívne vytvárať nové požiadavky, katalógy požiadaviek, plnenia, interné plnenia a nové položky (CI) pomocou tlačidla “+” v strednej časti obrazovky.
Po kliknutí na avatar vedľa mena používateľa sa teraz otvára nová stránka s nastaveniami užívateľského konta. Aplikácia podporuje jazyky, v ktorých je systém CDESK vyvíjaný: slovenský, český, anglický, nemecký, poľský a maďarský.
V čase prvého vydania aplikácia umožňuje vykonávať základné úkony, pričom treba počítať s obmedzenou funkcionalitou voči webovej verzii. O priebežnom dopĺňaní ďalších funkcionalít vás budeme informovať v nasledujúcich novinkách. V ďalších verziách môžete taktiež očakávať pridanie sprievodcu s tipmi na ovládanie aplikácie.
Nová autentifikácia cez Google a samoobslužné vytváranie zákazníckych kont
S verziou 3.2.4 je už možné, aby sa zákazník autentifikoval cez Google konto, ktoré opäť posúva bezpečnosť akomfort prihlasovania o ďalší kúsok ďalej. Taktiež je možné, aby si zákazník samoobslužne zriadil zákaznícke konto priamo z prihlasovacej obrazovky, ak mu to administrátor CDESKu povolí. Je to možné dvoma spôsobmi.
- Automatickým spôsobom cez Google autentifikáciu stlačením tlačidla “Prihláste sa cez Google”
- Manuálnym vytvorením cez link “Vytvoriť zákaznícke konto”
Aktivácia Google autentifikácie:
- Pridanie konektora “Google autentifikácia so zakladaním zákazníckych kont” v Globálne nastavenia -> Konektory, API.
Pri konkrétnej spoločnosti je možné určiť, k akej doméne či emailu môže byť zákaznícke konto založené.
Požiadavky
Automatická zmena stavu požiadavky na “Ukončená” po “x” dňoch v stave “Čakanie na zákazníka.”
Aby ste sa vyhli nahromadeným a stagnujúcim požiadavkám zo strany zákazníka, môžete si manuálne nastaviť časovú lehotu, počas ktorej požiadavka zotrvá v stave “Čaká na zákazníka”. Po uplynutí vami nastavenej lehoty požiadavka automaticky zmení svoj stav na “Ukončená”, o čom bude upovedomený aj zákazník. Prepínač umožňujúci zapnúť v CDESK túto funkcionalitu sa nachádza v sekcii Globálne nastavenia -> Požiadavky -> Stavy požiadaviek
Možnosť povoliť/blokovať odosielanie príloh v mailoch, nastaviteľné pre každú spoločnosť zvlášť.
Najnovšia verzia CDESK umožňuje u jednotlivých spoločností nastaviť povolenie alebo blokovanie vkladanie príloh do odosielaných mailov z CDESKu, čo umožňuje lepšie regulovať veľkosť odosielaných mailov a zvýšiť bezpečnosť.
Môžete si zvoliť či budete posielať všetky prílohy (tj. stav aký je doposiaľ), iba nové prílohy, Vypnuté – žiadne prílohy. Východzie nastavenie platné pre všetky spoločnosti nastavíte v sekcii Globálne nastavenia -> Notifikácie -> Základné nastavenia. Rozdielne nastavenie pre konkrétnu spoločnosť už urobíte v Nastavení samotnej spoločnosti. To nájdete v module Adresár -> Spoločnosti.
Používateľské polia do pravidelných požiadaviek
Pravidelné požiadavky fungujú ako prednastavená schéma opakujúcich sa zadaní. Dosiaľ nebolo možné pri vygenerovať nové požiadavky z Pravidelných požiadaviek s používateľskými poľami.
Vo verzii 3.2.4 je už možnosť zadať spoločné používateľské polia pre všetky pravidelné požiadavky a taktiež samostatne pre každú “šablónu” pravidelnej požiadavku zvlášť.
Spoločné používateľské polia vytvoríte v sekcii Globálne nastavenia -> Pravidelné požiadavky, špecifické pre každú “šablónu” pravidelnej požiadavky spravíte vo vybranej pravidelnej požiadavke v menu Požiadavky -> Pravidelné požiadavky. Zmeny sa prejavia vo všetkých nadchádzajúcich vygenerovaných požiadavkách.
Filtrovanie v zozname požiadaviek podľa emailovej adresy správy, z ktorej bola požiadavka vytvorená
Pre lepšiu organizáciu a priehľadnosť je možné požiadavky v najnovšej verzii filtrovať v zozname požiadaviek aj podľa toho, z ktorej mailovej adresy zo správ na spracovanie boli vytvorené. Taktiež si môžete túto zdrojovú emailovú adresu zobraziť ako stĺpec s názvom “Prijaté na adresu”.
Pracovné príkazy
Doplnenie novej role Riešiteľská skupina do notifikácií pri pracovných príkazoch
Pri zmene v pracovnom príkaze bude môcť byť upovedomená celá riešiteľská skupina. Novú rolu „Riešiteľská skupina“ môžete nastaviť pre ktorúkoľvek akciu v Globálnych nastaveniach -> Notifikácie -> Základné nastavenia v sekcii Pracovné príkazy.
Aktualizácia používateľských polí v šablóne požiadavky k spúšťaniu a ukončovaniu prac. príkazov
Šablóny požiadaviek v module Požiadavky -> Šablóny požiadaviek obsahujú zoznam používateľských polí, ktoré po zakliknutí pri kreovaní požiadavky vytvoria naviazaný pracovný príkaz. Nastavenie konkrétneho pracovného príkazu v sekcii Šablóny požiadaviek -> Pracovné príkazy umožňuje vybrať si zo zoznamu používateľských polí tie, ktoré daný pracovný príkaz vytvoria. Pokiaľ dôjde k zmene (vymazaní či pridaní) používateľských polí v danej šablóne, objaví sa v spomínanom zozname tlačidlo „Obnoviť“. Po jeho stlačení sa zoznam aktualizuje a zosynchronizuje so zoznamom používateľských polí v šablóne požiadavky. Týmto spôsobom sa používateľ vyhne výberu neaktuálnych používateľských polí a získa tie, ktoré do systému pribudli ako posledné.
Plnenia
Zobrazenia čerpania paušálu
V plnení pri výbere účtovnej položky, ak zvolíte paušál ako účtovnej položky sa zobrazí aj čerpanie paušálu za aktuálne obdobie. Používateľ si ho môže pozrieť po kliknutí na šípku napravo od výberu účtovnej položky. Používateľ je červenou farbou upozornený na čerpanie nad rámec predplatených hodín v rámci paušálu.
Pri výdaji materiálu (nielen) v plnení možnosť vybrať naraz viacero skladových položiek
Po označení viacerých skladových položiek/kariet je možné ich naraz pridať do plnenia. Podobný princíp sa uplatňuje aj v prípade skladových výdajok.
Schvaľovania
Pridané pravidlo voľného schvaľovania k objednávkam
Pravidlo voľného schvaľovania sa v predchádzajúcich verziách vzťahovalo na požiadavky, s verziou 3.2.4 je však možné ho uplatniť aj pri objednávkach. Pri vytváraní procesu voľného schvaľovania v module Schvaľovania sa tak zobrazuje nové používateľské pole označené ako “Miesto použitia” s prednastavenou možnosťou Požiadavky. V tomto poli je možné zvoliť možnosť Objednávky. V prípade, že sa bude zvolená možnosť Objednávky sa prihlásenému používateľovi poskytne možnosť Zneprístupniť dokument na editáciu počas prebiehajúceho schvaľovacieho procesu. Po prepnutí tohto prepínača nebude už možné záznam upravovať, až dokým neprejde schvaľovacím procesom.
Ak bolo vyššie uvedené pravidlo použité na objednávku, pri všetkých ostatných objednávkach sa zobrazí možnosť Odoslať na schválenie. Zároveň sa v zozname objednávok zobrazí stĺpec Stav schválenia.
Kalendár
Možnosť pridávať požiadavku z katalógu cez kalendár
V najnovšej verzii 3.2.4 sme sa zamerali aj praktickejšie prepojenie jednotlivých modulov. V kalendári sa stala dostupnou možnosť vytvoriť požiadavku z katalógu
Omnichannel VOIP
Rozšírenie reportu hovorov podľa obsahu – tagov požiadavky
Po uskutočnení hovorov je možné k nim priradiť aj ich zameranie (obsah). Štatistiky hovorov s konkrétnym obsahom sa premietnu aj do reportu XLSX, v ktorom pribudnú kategórie obsahov.
Adresár
Pridanie Poznámky ku kontaktu ako stĺpec do Zoznamu kontaktov
Do stĺpcov v zozname kontaktov bol pridaný stĺpec “Poznámky”. Tie je možné uvádzať k spoločnostiam aj ku kontaktom, pričom takáto poznámka sa objaví aj v zozname vedľa daného kontaktu. Kontakty je možné vyhľadávať podľa toho, či obsahujú alebo neobsahujú poznámku, stĺpec “Poznámky” je tiež možné zaradiť pri exportovaní zoznamu kontaktov.