Balík CDESK Service desk pozostáva z modulov pre plynulú prácu zamestnancov – od detailného plánovania s pevnými termínmi splnenia, presného prideľovania úloh, až po zachytenie všetkej komunikácie medzi operátormi a zákazníkmi.
Tento balík sa dá jednoducho rozšíriť o takmer všetky prídavné moduly, čo z neho robí variabilný nástroj, ktorý je schopný prispôsobiť sa potrebám každej spoločnosti zo všetkých možných odvetví. V IT oblasti CDESK Service desk podporuje ITIL (ITSM) a spĺňa nároky na riadenie IT služieb v súlade s ISO 20000.
Obsah balíka
- Helpdesk s SLA - riadenie workflow všetkých aktivít
- Zákazky (projekty) - evidencia zmlúv a vykonanej práce
- Plánovanie s alokáciou termínov, Plánovací kalendár
- Konektor do kalendárov - synchronizácia Exchange, Gmail
- Znalostná báza - know how, postupy, tipy a informácie
- Spracovanie spáv - autorizovaných e-mailov - vytváranie požiadaviek a diskusných príspevkov
- Mobilná aplikácia s offline funkciami
- Komunikátor - chat medzi operátormi a zákazníkmi
|
Rozšírenia
- Objektová databáza CMDB, rozšírené SLA termíny na všetky objekty - zákazníci, zariadenia, miesta a pod.
- Účtovanie prác, štruktúrovaná evidencia zmlúv
- CRM modul (práve vyvíjaný) - obchodná agenda predajov a príležitostí
- Spracovanie správ - všetkých e-mailov zaslaných na verejné adresy spločnosti s rôznymi pravidlami triedenia
- Integrácia s CM - nástroj na IT monitoring a manažment
- Mapy s úlohami a trasami vašich zamestnancov a zákazníkov
- GPS sledovanie vozidiel, ich polohy a monitoring trás
- Konektor do účtovného systému na synchronizáciu zákazníkov, kontaktov, faktúr a skladových záznamov do CDESKu
- Fungovanie na vlastnej https:// adrese
|
Popis modulov zahrnutých v balíku CDESK Service desk
 |
Helpdesk s SLA
- Plánovanie požiadaviek, úloh na základe SLA
- Záznamy a potvrdzovania ponúk, evidencia prác
- E-mailové a SMS Notifikácie o prekročení termínov
- Priraďovanie požiadaviek prispôsobené na individuálne potreby operátorov a skupín so zaznamenávanou históriou
- Diskusia so zákazníkmi a medzi operátormi
- Akceptovanie ukončenia požiadaviek so spätnou väzbou a hodnotením od zákazníkov
- Vlastné prístupové práva pre používateľov, zákazníkov
- Rôzne metódy zadávania požiadaviek, cez CDESK portál, e-mail alebo web formulár
- Zastupovanie operátorov s dočasným prístupom k ich práci
- Bohaté, detailné helpdesk reporty
|
 |
Zákazky (projekty) - evidencia obchodných prípadov
Nastaviteľná kategorizácia prípadov a ich stavov
Zadávanie plnení a vykonanej práce pod konkrétny prípad podľa dátumu a trvania
Schvaľovanie / zamietanie plnení
|
 |
Plánovanie
- Interaktívny Plánovací kalendár zobrazujúci všetky CDESK Service desk udalosti podľa operátorov, termínov a typov
- Plánovanie Pravidelných, opakovaných úloh do budúcnosti so špecifickým výberom intervalom
- Zadávanie úloh pre konkrétnych operátorov a skupiny, nastavovanie rôznych termínov odozvy a splnenia
|
 |
Konektor do kalendárov
- Synchronizácia udalostí do Plánovacieho kalendára pre lepší časový prehľad
- MS Exchange - synchronizácia cez jeden spoločný účet alebo každý účet zvlášť
- GMAIL (free) - každý účet môže byť s Plánovacím kalendárom synchronizovaný samostatne
- Google apps - rovnako ako MS Exchange
|
 |
Znalostná báza
- Štruktúrované záznamy vedomostí s komentármi, prístupné pre vybraných operátorov a verejnosť, prepojené s plneniami v požiadavkách
- Evidencia know-how, vyriešených problémov, postupov, tipov a ďalších informácií s obrázkami a podporou HTML
- Dokumenty a manuály pre školenie nových pracovníkov
|

|
Spracovanie správ - autorizovaných e-mailov
- Odpovede na notifikačné e-maily z CDESK spracované vlastnými pravidlami triedenia
- Automatizované vytváranie nových úloh alebo diskusných príspevkov ku konkrétnym riešiteľom
|
 |
Mobilná aplikácia s offline funkciami
Pristupujte k CDESK Service desk z vášho smartfónu alebo tabletu
Zadávajte plnenia aj keď ste offline – budú uploadnuté keď zariadenie nadviaže spojenie
|
 |
Komunikátor s chatom medzi operátormi alebo zákazníkmi s účtom
- Rýchla odpoveď na textové správy cez chat okno
- Prezrite si zoznam kontaktov a zistite, kto je online
|
Moduly účtované zvlášť
 |
Objektová databáza CMDB, SLA dohody
- Všetky objekty zaznamenané v databáze – zákazníci, kontakty, zariadenia, vozidlá, spotrebný materiál atď. , s definovanými vzťahmi, archivovaná história zmien
- Poskytovanie služieb v rámci zmluvnej SLA dohody so zákazníkmi
- Nastavenie špecifických termínov odozvy a riešenie problémov pre každý samostatný objekt v CMDB
|
 |
Účtovanie prác, štruktúrovaná evidencia zmlúv
- Detailná, štruktúrovaná evidencia pre účtovanie prác, vrátane zmlúv, služieb účtovaných zvlášť v rôznych sadzbách, s rozdelením na fakturačné obdobia, dopravné poplatky
- Evidencia interných prác bez ich pridania do faktúry, nastavenie vybraných prác ako neviditeľných pre zákazníkov
- Základ pre nastavenie motivácie zamestnancov
|
 |
CRM modul
- Evidencia Leadov, Opportunít a Obchodných prípadov
- Manažment zákazníkov a zmlúv
- Monitoring objednávok a obratov
- Podrobné atribúty a záznamy
- Hromadné maily, kampane, profilovanie zákazníkov
|
 |
Spracovanie správ - všetkých e-mailov do CDESK
- Komunikácia z rôznych verejných e-mailových adries spracovaná do CDESK Service desk
- Detailné triediace pravidlá spracovávania – automatické vytváranie požiadaviek alebo uchovávanie správ v osobitnom priečinku pre zodpovedného operátora
- Diskusia so zákazníkmi spracovaná a automaticky pripojená k súvisiacim požiadavkám
- Operátori môžu zaslať ich súkromné správy do CDESKu cez špeciálny e-mail
|
 |
Integrácia s Customer Monitor
- Silná výhoda prepojenia Customer Monitor – nástroja pre IT monitoring a manažment s CDESK Service deskom
- Priame vytváranie požiadaviek z problémov, ktoré sa vyskytnú na počítačoch, ďalšie spracovanie pomocou Helpdesku
- Jednoduché objednanie a rozšírenie o dodatočné funkcie Customer Monitora
čítajte viac o CM
|
 |
Mapové systémy
- Presná evidencia geografickej polohy zákazníkov a ich miest
- Zobrazovanie plánovaných miest a trás zamestnancov cez predvolenú polohu vozidla
- Vybrané plnenia požiadaviek zobrazené na mape
- Efektívne, rýchle plánovanie ciest
- Rôzne symboly a farby na mape, ktoré rozlišujú typ požiadaviek a operátorov
|
 |
GPS sledovanie vozidiel
- Prepojenie výhod z Mapových systémov s pozíciou vozidiel v reálnom čase
- Porovnanie plánu trasy so skutočnou cestou
- Prepojenie s viacerými poskytovateľmi GPS a spojenie s GPS jednotkami vo vozidle
- Presná aktuálna poloha zamestnancov – možnosť robiť operatívne zmeny plánu (dispečing)
|
 |
Konektor do účtovného softvéru
- Práca v jednom prostredí – CDESK portáli
- Obojsmerná synchronizácia faktúr, skladových záznamov a práce zapísanej v účtovnom softvéri
- Uvoľňovanie skladových zásob z účtovného systému cez CDESK
- Evidencia a editovanie skladu
- Priame vytváranie faktúr
|
 |
Fungovanie na vlastnej https:// adrese
Pristupujte k CDESK Service desk bežiacemu na vašej doméne
CDESK portál môže fungovať formou cloudovej služby alebo riešenia na vlastnom serveri
|