História verzií

Skrátený prehľad zmien a vylepšení CDESKu

CDESK 3.0.181 - aktuálna verzia

22.6.2020

  • Zákazky 
    • XLS report prílohy k faktúre z náhľadu fakturácie.
    • Editácia vystavenej faktúry, vrátane položiek na faktúre.
  • Požiadavky 
    • Možnosť nastaviť, aby sa pole Želaný termín zobrazovalo iba pre vybrané typy požiadaviek. 
    • Náhľad diskusie požiadavky sa zákazníkovi zobrazuje podľa nastavení jeho e-mailovej notifikácie, ktorá je odlišná od operátorskej notifikácie. 
    • Nastavenie pre posunutia Termínu splnenia, ak ukončená požiadavka bola uvedená do riešenia po pridaní diskusného príspevku.
  • Notifikácie k požiadavkám
    • V rámci zákazníckych notifikácií pribudla nová premenná, ktorá zobrazí celú históriu diskusie na požiadavke, aj s úvodným zadaním (zatiaľ v čistom texte).
  • Plnenia
    • Možnosť vytvoriť fakturačné plnenie z viacerých interných plnení priamo na požiadavke.
    • Pre interné plnenia je možné zapnúť pole Ostatný čas.
  • Úlohy 
    • Možnosť filtrovať položky v zozname podľa toho, či úloha obsahuje / neobsahuje miesto.
  • Ponuky 
    • Do formulára ponúk pribudla záložka História, ktorá informuje o založení a vykonaných zmenách nad záznamom.
    • Pre jednotlivé položky na ponuky je možné v Globálnych nastaveniach definovať vlastné jednotky a aj poradie, v akom sa budú ponúkať. Jednotlivé jednotky sa tiež dajú vypínať, aby sa v položkách na ponukách nemohli vyberať. 

Viac o TOP novinkách verzie 3.0.181 >

 

CDESK 3.0.179

11.5.2020

  • Adresár
    • Záložka História bola rozdelená na dve časti:
      • Spoločnosť – obsahuje všetky zmeny na zázname o spoločnosti
      • Požiadavky – obsahuje zoznam požiadaviek, ktoré boli vytvorené na danú spoločnosť.
  • Požiadavky 
    • Nové tlačidlo na rýchle ukončenie požiadavky. 
    • V profile používateľa CDESKu je možné nastaviť meno odosielateľa pre diskusiu so zákazníkom. 
    • Prílohy z diskusie so zákazníkom sa môžu zobrazovať vo formulári požiadavky medzi ostatnými prílohami. Túto funkciu je možné vypnúť / zapnúť v Globálnych nastaveniach. 
    • Pri vytváraní požiadavky, ak spoločnosť (zákazník) má v CDESKu evidovanú práve jednu zákazku, táto zákazka sa prednastaví do požiadavky. Zákazka musí byť v inom stave než zamietnutá, ukončená. Túto funkciu je možné vypnúť / zapnúť v Globálnych nastaveniach.
  • Plnenia
    • Nové tlačidlo pre vkladanie názvu a popisu požiadavky alebo pracovného príkazu do plnení. 
  • Ponuky 
    • Zákazník nemôže odvolať akceptáciu položky na ponuke. 

Viac o TOP novinkách verzie 3.0.179 >

 

CDESK 3.0.177

31.3.2020

  • Zákazky a fakturácia 
    • Zlepšená fakturácia - plnenia je možné vyfakturovať priamo v CDESKu.
    • Doplnená fakturácia paušálov s predplatenými hodinami. 
    • Pridaná voľba manuálnej fakturácie paušálu. 
    • Nový export k náhľadu faktúry, plnení faktúry a sumáru podľa požiadaviek.
    • Nová možnosť výberu na akých typoch plnení sa má účtovná položka ponúkať : všetky /  nereklamačné / reklamačné. Funkcia je dostupná ak sú v globálnych nastaveniach zapnuté reklamačné plnenia.
  • Požiadavky 
    • V stave Testovanie zákazníkom pribudli  tlačidlá pre vyhodnotenie testovania. 
    • Pri hodnotení testovania požiadavky zákazníkom je možné vložiť poznámku k testovaniu. 
    • Zmena stavu požiadavky do stavu Objednané po akceptácii, alebo čiastočnej akceptácii ponuky na požiadavke. Ak je ponuka zamietnutá, požiadavka sa prepne do stavu Priradené.
    • Zmena stavu požiadavky do stavu Ponuka po zaslaní ponuky zákazníkovi na akceptáciu. 
    • V module Šablóny požiadaviek bolo doplnené tlačidlo pre export do XLS.
    • V stave požiadavky Čakanie na 3. stranu je povinné zadávať časy od – do, ak je pre tento stav zapnutý výber dodávateľa.
    • Možnosť vytvoriť novú požiadavku z kontextového menu prílohy na požiadavke. 
    • Nastavenie aby sa VIP Servis uplatnil iba pri vybraných typoch požiadaviek a oblastí služieb.
    • Možnosť z požiadavky založiť plánovanú prácu, ktorá sa následne zobrazuje v kalendári všetkým oprávneným používateľom, nie len zodpovedným riešiteľom.
    • Na záložke Súvisiace požiadavky pribudla možnosť pridania požiadavky prostredníctvom katalógu požiadaviek.
    • V notifikáciách k požiadavkám možno nastaviť ako príjemcu aj rolu Priradený operátor.
    • Na požiadavke možno zobraziť detail priradenej spoločnosti.  
  • Pre požiadavky a pracovné príkazy – nové Servisné interaktívne formuláre 
    • Z pripojeného CI objektu na požiadavke a pracovného príkazu je možné generovať interaktívne servisné protokoly. Slúžia na záznam servisných prác vo vami žiadanej forme (vypĺňanie predpísaných políčok, zaškrtávanie určitých možností a podobne).  
    • Interaktívne servisné protokoly je možné exportovať vo formáte PDF alebo archivovať k danej servisnej požiadavke / pracovnému príkazu v CDESKu.
    • Veľmi dobre fungujú responzívne aj na mobilných telefónoch/tabletoch.
  • Pracovné príkazy 
    • V stave pracovného príkazu Čakanie na dodávateľa je povinné zadávať časy od – do, ak je pre tento stav zapnutý výber dodávateľa.
  • Plnenia 
    • Na požiadavke v záložke Plnenia sa zobrazuje sumár akceptovaných hodín, odpracovaných (ak sú zapnute interné plnenia) a fakturovaných hodín z ponuky na požiadavke.
    • Nová možnosť vytvárať fakturačné plnenia z interných plnení zo zoznamov na záložkách modulov, ku ktorým sú interné plnenia priradené. 
    • Nové filtrovanie podľa toho, či fakturačné plnenia má / nemá väzbu na interné plnenie.
    • Nové filtrovanie plnenia podľa stavu požiadavky a fakturačného dátumu na požiadavke.
    • Nová možnosť voľby, ktoré plnenia sa automaticky budú zahŕňať do fakturácie.
      • Podľa stavu požiadavky sú na výber tieto možnosti: 
        • všetky
        • z ukončených požiadaviek
        • z ukončených akceptovaných požiadaviek
        • z požiadaviek ukončených bez akceptácie
      • Podľa dátumu sú na výber tieto možnosti:
        • dátum vytvorenie plnenia
        • fakturačný dátum v požiadavke
    • Nová funkcia automatického vytvárania reklamačného plnenia pre vybraný typ požiadavky.
    • Nová možnosť ponúkať pre reklamačné plnenia odlišné účtovné položky.
    • Pridaná možnosť povinnej voľby účtovnej položky.
    • Pri účtovnej položke typu paušál sa zohľadňuje dátum plnenia voči dátumu platnosti paušálu.
  • Spracovanie správ
    • V pravidle pre spracovanie správ už možno definovať tagy pre požiadavku vytvorenú z tohto pravidla.
  • Kalendár
    • V novom kalendári pribudla funkcia automatického vytvárania úloh pri Drag&Drop požiadaviek v kalendári.
    • Pribudlo zobrazenie plánovanej prace, ktorá sa zobrazuje všetkým oprávneným používateľom, nielen zodpovedným riešiteľom.
  • Ponuky
    • Doplnené zobrazovanie sumárov pre množstvá z položiek na ponuke rozlíšených podľa jednotiek.
  • Reporty
    • Nový report - Kontrola rozpočtu požiadaviek. 
    • Doplnený report - Záznamy o dostupnosti služieb za vybrané obdobie.
    • Nový report - Štatistika zadaných a akceptovaných ukončených požiadaviek (vrátane ukončených bez akceptácie).
  • Konfiguračná databáza CMDB
    • Predvolený filter a rozloženie stĺpcov v zozname CI je už zvlášť pre riešiteľov a zvlášť pre ostatných používateľov. 
    • Hromadná editácia konfiguračných objektov – pribudla možnosť editácie doplnkových vlastností. 
  • Všeobecné funkcie
    • Ak používate nepodporovaný webový prehliadač, po prihlásení na to budete upozornení.

Viac o TOP novinkách verzie 3.0.177 >

 

CDESK 3.0.175

28.2.2020

  • Zákazky 
    • Možnosť pridávať neúčtovanú prácu ako účtovnú položku. K tejto položke sa nenastavuje cena, slúži len na evidenciu.
  • Požiadavky 
    • Nová funkcia Váha požiadavky.
    • Filtrovanie v zozname požiadaviek podľa váhy požiadavky.
    • Hromadná editácia požiadaviek priamo v zozname.
    • V zozname požiadaviek ostáva zapamätaný naposledy zadaný filter a aj vyhľadávanie.
  • Notifikácie k požiadavkám
    • Možnosť vytvoriť vlastnú šablónu k mailovým notifikáciám z diskusných príspevkov.
  • Pracovné príkazy 
    • Nový filter Na riešenie. Filter ponúka tieto možnosti: 
      • Moje na riešenie 
      • Na riešenie tímom
  • Notifikácie k pracovným príkazom 
    • Možnosť nastaviť, aby notifikácie ohľadom pracovných príkazov dostávali aj používatelia vyplnení v poliach Kto žiada a Pre koho žiada.
  • Plnenia 
    • Nastavenia podmienok pre fakturáciu plnení.
    • Nové nastavenie zjednodušeného zadávania časov..
    • V zozname plnení na požiadavke pribudli sumarizačné súčty hodín z interných plnení, fakturačných plnení a hodín, ktoré boli akceptované zákazníkom z ponúk
  • Úlohy 
    • Možnosť filtrovať záznamy podľa poľa Pomocný riešiteľ.
  • Ponuky 
    • Nastavenie spôsobu akceptácie 
      • 1 úrovňová akceptácia 
      • 2 úrovňová akceptácia 
    • Zavedenie stavov ponúk 
      • V príprave 
      • Na verifikáciu 
      • Na schválenie 
      • Čiastočne schválená a zamietnutá
      • Schválená 
      • Zamietnutá
      • Vybavená 
      • Zrušená
    • Vytváranie požiadaviek a úloh z ponuky.
    • Možnosť kopírovať ponuky na iných zákazníkov.
    • Notifikácie o vytvorení novej ponuky a zmenách na ponuke.
    • Pri zmene riešiteľa sa na ponuke zobrazí číselník s výberom správy pre nového riešiteľa. Funkcia je voliteľná.
    • Možnosť exportovať ponuku do PDF.
  • Konfiguračná databáza CMDB 
    • Pri reporte nad zmenou CI sa zohľadňuje viditeľnosť záznamov podľa viditeľnosti zákazníka.
    • Možnosť definovať predvolený filter a zoznam stĺpcov pre CI List. Nastavuje sa zvlášť pre administrátor / operátor / riešiteľ a ostatné kontá. Nastavuje sa v Globálne nastavenia -> CMDB, sekcia Východzie nastavenia zoznamu CI.
  • In-app notifikácie (zvonček vpravo hore) 
    • Obsahujú aj správu pre nového riešiteľa z požiadavky.

Viac o TOP novinkách verzie 3.0.175 >

 

CDESK 3.0.172

27.1.2020

  • Adresár  
    • Doplnené nové vlastnosti pre zákaznícke konto : Kontakt pre upomienky a Kontakt pre odosielanie faktúr
  • Požiadavky 
    • Možnosť prepájania súvisiacich požiadaviek
    • Určenie priority podľa urgencie a dopadu. Urgenciu a dopad je možné definovať pre každý typ požiadavky zvlášť 
    • Možnosť filtrovať záznamy v zozname požiadaviek podľa toho či obsahujú / neobsahujú úlohu 
    • Posielanie notifikácií k hodnoteniu požiadavky
    • Nastavenie, či pri prepnutí požiadavky do stavu Čaká na 3. stranu sa na požiadavke dá vybrať dodávateľ 
    • Automatické prepnutie zo stavu Priradené do stavu V riešení po pridaní diskusného príspevku so zákazníkom alebo pridaní plnenia 
    • Automatické prepnutie zo stavu Čakanie na zákazníka do stavu V riešení po pridaní diskusného príspevku od zákazníka 
    • Predikcia pravidelných požiadaviek do budúcnosti 
    • Pri zapnutej funkcii Obmedziť výber riešiteľa podľa riešiteľskej skupiny sa v poli riešiteľ ponúka voľba Moje riešiteľské skupiny 
    • Pripojenie e-mailovej adresy ku kontu pri filtrovaní v zozname požiadaviek – pri filtrovaní podľa používateľov sa zobrazia aj tie požiadavky, na ktorých nie je uvedené meno daného používateľa ale pochádzajú z modulu Spracovanie správ 
    • Pripomínanie termínov k požiadavkám a pracovným príkazom pred / po termíne v nastavených intervaloch
    • Úprava filtrov v zozname požiadaviek pri zapnutej funkcii Obmedziť výber riešiteľa podľa riešiteľskej skupiny
      • Sprístupní sa možnosť filtrovať podľa riešiteľskej skupiny
      • Pri filtrovaní podľa riešiteľa sa zobrazujú iba používatelia registrovaný ako riešiteľ alebo operátor
    • Úpravy v nastaveniach notifikácii pri zapnutej funkcii Obmedziť výber riešiteľa podľa riešiteľskej skupiny
  • Diskusia k požiadavkám 
    • Možnosť zobrazenia náhľadu mailovej notifikácie k diskusii pred jej odoslaním 
  • Šablóny požiadaviek 
    • Pri zapnutej funkcii Obmedziť výber riešiteľa podľa riešiteľskej skupiny v reporte, ktorý sa nachádza v šablónach požiadaviek pribudli stĺpce : 
      • Riešiteľská skupina pre Zákaznícke konto Easyclick
      • Riešiteľská skupina pre Operátorov 
  • Požiadavky a pracovné príkazy 
    • Oprávnenie pre sprístupnenie / skrytie internej poznámky používateľom, ktorí nie sú riešiteľmi záznamu
  • Pracovné príkazy 
    • Možnosť počítania času otvorenia pracovného príkazu 
  • Plnenia 
    • Interné plnenia už nemajú povinnú väzbu na fakturačné plnenia – môžu byť zadané na nezávisle od fakturačných, čím sa zjednodušujú zápisy pre práce, ktoré sa nemajú účtovať 
  • Spracovanie správ 
    • Príloha z prijatého mailu sa presunie aj do vytvoreného záznamu, napr. do požiadavky
  • Konfiguračná databáza CMDB 
    • Zmena farby v zozname konfiguračných objektov podľa dátumového poľa 
    • Nová funkcia Obmedzené filtrovanie nad zoznamom CI. Umožňuje vypnúť vyhľadávanie podľa hlavnej skupiny a typu
    • Nová funkcia Vyhľadávania v cudzích záznamoch. Používateľovi je možné sprístupniť objekty, ktoré patria iným používateľom na základe vyhľadania a následnej presnej zhody určitej vlastnosti, napríklad sériového čísla.
    • V rozšírenom filtri sa v zozname stĺpcov ponúkajú iba tie vlastnosti, ktoré prináležia vybranému CI typu
  • Reporty 
    • Možnosť nastaviť oprávnenia  pre reporty nad Konfiguračnou databázou CMDB
    • Do reportov nastavení zo šablón požiadaviek je možné pridať stĺpce  
      • Riešiteľská skupina pre Zákaznícke konto v Easyclick
      • Riešiteľská skupina pre operátorov
  • Možnosť je dostupná iba pri zapnutí funkcie Obmedziť výber riešiteľa podľa riešiteľskej skupiny

  • Používatelia a skupiny 
    • VIP servis - možnosť klasifikovať používateľa ako VIP používateľa, ktorý môže mať vyššiu prioritu pri riešení požiadaviek 
  • Všeobecné funkcie  
    • Nové menu - nový vzhľad a ovládanie menu zapnuteľné v Beta funkciách. Možnosť voľby obľúbených položiek. Tie si nastavuje každý používateľ vlastné
    • Voľba formátu dátumu a času v profile operátora. Podpora medzinárodného formátu dátumu a času

Viac o TOP novinkách verzie 3.0.172 >

 

CDESK 3.0.167

4.11.2019

  • Požiadavky
    • Voľba jednotne nastaviť riešiteľa v oblasti služby pre zákaznícke konto/Easyclick a Operátor/Riešiteľ 
    • Možnosť tlačiť požiadavku v rozsahu základných informácií
    • Zmena poradia stavov pri nastavovaní stavu v požiadavke 
    • Zmenené prioritné zobrazenie požiadaviek a pracovných príkazov v zozname
    • Obrázok vložený do popisu požiadavky sa pridá aj ako príloha v požiadavke
  • Notifikácie k požiadavkám
    • Mailovú notifikáciu o vytvorení novej požiadavky zo správy na spracovanie dostanú všetci príjemcovia uvedení v poliach Komu a aj Kópia. Tieto adresy budú tiež automaticky vkladané medzi príjemcov diskusných príspevkov
  • Notifikácie k pracovným príkazom
    • Nové rozhranie pre nastavenie notifikácii. Príjemcov môžete určovať podľa vlastných potrieb
  • Plnenia 
    • Nová funkcia automatického predvypĺňania miesta v plnení v prípade že plnenie má väzbu na úlohu/požiadavku s vyplneným miestom 
  • Konfiguračná databáza CMDB
    • Voliteľné pomenovanie položiek v menu pod modulom CMDB 
    • CI List (zoznam konfiguračných položiek) bol rozšírený o tieto stĺpce : 
      • Vytvorené - dátum a čas vytvorenia CI
      • Vytvoril - používateľ, ktorý CI vytvoril
      • Zmenené - dátum a čas poslednej zmeny na CI 
      • Zmenil -  používateľ, ktorý CI naposledy zmenil 
  • Voliteľné vlastnosti 
    • Nová základná vlastnosť - textové pole s formátovaním
  • Notifikácie k plánovanej práci 
    • Pridaná notifikácia o plánovanej práci vo zvolených termínoch, vrátane zákazníckej notifikácie
  • Reporting 
    • Reporting o zmene hodnôt CI objektov za zvolené obdobie
  • Notifikácie 
    • Možnosť nastaviť mailovú doménu odosielateľa pri resete hesla a notifikácií pre zastupovanie a schvaľovanie. Pri všetkých troch možnostiach je tiež možné nastaviť meno odosielateľa
  • Notifikácie zo zastupovania 
    • Nový vzhľad 
  • In-app notifikácie 
    • Možnosť naraz vyčistiť všetky notifikácie 
  • Všeobecné funkcie 
    • Prístup k položkám v zozname cez jednoklik na názov. Funkcia sa nachádza v moduloch : Adresár, Zákazky, Požiadavky, Úlohy, Cenníky, Konfiguračná databáza CMDB, DMS, Používatelia a skupiny. Postupne bude doplnená na ďalšie miesta. 
  • Licencie 
    • Nastavenie licencie do používateľského konta. Ide o prvý krok k nasadzovaniu licenčnej politiky. V budúcnosti budete vyzvaní, aby ste všetkým vašim používateľom nastavili licenciu.

Viac o TOP novinkách verzie 3.0.167 >

 

CDESK 3.0.166

7.10.2019

  • Scoreboard 
    • Nový modul v CDESKu. Umožňuje zobraziť ucelený prehľad počtu záznamov požiadaviek a pracovných príkazov podľa preferencií vašej spoločnosti
  • Adresár 
    • Do importu spoločností pribudla voľba inej ako Globálnej SLA
  • Nástenka 
    • Možnosť hromadného mazania príspevkov
  • Požiadavky a pracovné príkazy 
    • Pri vytváraní bežných požiadaviek a súčasne požiadaviek z katalógu možnosť určiť, ktorý typ záznamov môže používateľ vytvárať 
    • Doplnená možnosť výberu riešiteľa v závislosti od vybratej riešiteľskej skupiny
    • U pravidelných požiadaviek pribudla možnosť generovať požiadavku v predstihu
    • Rozšírená funkcionalita filtra v požiadavkách. Vo filtroch, v ktorých vystupuje čas je možné vybrať časovú jednotku: minúty, hodiny, dni. 
    • Nová voľba, či bude možné editovať požiadavku pred pridelením riešiteľovi
    • Možnosť nastaviť, či dodatočnou zmenou priority požiadavky sa majú prepočítať termíny
  • Plnenia 
    • Zoskupovanie po požiadavkách v zozname plnení zobrazuje aj úlohy 
  • Úlohy 
    • V oprávneniach pre úlohy pridaná možnosť vytvárať úlohy do minulosti
  • Kalendár
    • Pridané kalendárne týždne a nový dvojtýždňový pohľad 
    • Zobrazenie záznamov požiadaviek v kalendári aj pomocným riešiteľom 
  • Konfiguračná databáza CMDB 
    • Možnosť hromadnej úpravy všeobecných vlastností CI záznamov 
  • Plánovaná práca 
    • Nový modul v CDESKu. Evidencia a notifikácia plánovaných prác a odstávok. 
  • Schvaľovanie 
    • Voľba pre vloženie dôvodu schválenia/zamietnutia do popisu požiadavky
    • Nový vzhľad mailovej notifikácie
  • Mobilná aplikácia 
    • Možnosť výberu miesta v úlohe 

Viac o TOP novinkách verzie 3.0.166 >

 

CDESK 3.0.164

5.8.2019

  • Adresár - Import spoločností z podporovaných formátov XLS, XLSX, CSV. 
  • Požiadavky - Zoznam požiadaviek obsahuje nové stĺpce pre zobrazenie, filtre aj export. 
  • Požiadavky - Predvolený pohlaď používateľa v zozname požiadaviek. Je možné navoliť východzí filter a zoznam stĺpcov. 
  • Požiadavky - Pribudol nový stav - Pozastavené. Pri uvedení požiadavky do tohto stavu sa nepočíta SLA.
  • Pracovné príkazy - Možnosť nastavenia poradia vykonávania pracovných príkazov - paralelno-sériové.
  • Pracovné príkazy - Možnosť posúvania termínov v čase keď sa nepočíta čas do splnenia napríklad pre stavy čakanie na zákazníka, čakanie na schválenie.  
  • Konfiguračná databáza CMDB - Rozšírenie základných informácii CI o stav konfiguračnej položky s voliteľným číselníkov stavov pre jednotlivé CI Types.   
  • Konfiguračná databáza CMDB - Pridanie nového nastavenia do CI Type - Unikátny názov v rámci CI Typu.
  • Konfiguračná databáza CMDB - Funkcia automatického generovania názvu CI bola rozšírená o generovanie podľa vzoru (prefix + automatické číslovanie). 
  • Konfiguračná databáza CMDB - Možnosť voľby či sa zoznam CI má načítavať automaticky alebo až po výbere Hlavnej skupiny a Typu. Nastavenie zrýchli načítavanie zoznamu CI pri veľkom počte položiek. 
  • Notifikácie - Upravený vzhľad odosielaných emailov z CDESK. 
  • Notifikácie SLA - Možnosť nastaviť odoslanie notifikácie nielen pre vypršaný termín ale aj vo zvolený čas pred vypršaním termínu.
  • Schvaľovanie - Oprávnenia pre prístup ku schvaľovacím procesom (moje / cudzie).  
  • Zastupovanie - Rozšírenie funkcionality zastupovania s možnosťou centrálneho nastavenia.  
  • Schvaľovanie - Dôvod schválenia resp. zamietnutia je možné vpísať do popisu požiadavky. 
  • Mobilná aplikácia - Pribudla podpora pre viditeľnosť polí zloženej vlastnosti v závislosti od vybranej položky. 

Viac o TOP novinkách verzie 3.0.164 >

 

CDESK 3.0.163

1.7.2019

  • Požiadavky - Možnosť určiť, ku ktorému typu požiadavky sa budú vytvárať pracovne príkazy. 
  • Pracovné príkazy - Nový stav pracovného príkazu : Zrušený 
  • Pracovné príkazy - Možnosť nastavenia stavov. 
  • Pracovné príkazy - Automatické priradenie CI do pracovného príkazu podľa požiadavky.
  • Plnenia – V zozname plnení je možné zoskupenie položiek podľa požiadavky a filtrovania podľa požiadavky. 
  • Úlohy - možnosť pridávania plnení a väzieb na miesta.
  • Konfiguračná databáza CMDB - Možnosť nastavenia oprávnení k CI záznamom podľa hlavných skupín.
  • Konfiguračná databáza CMDB - Možnosť zakázať prístup k niektorým CI, okrem tých, ku ktorým je používateľ uvedený ako vlastník. 
  • Voliteľné vlastnosti - Nový typ základnej vlastnosti - Hyperlink. 
  • Voliteľné vlastnosti - Možnosť pridania voliteľných vlastností k profilu používateľa. 
  • Používatelia a skupiny - Nastavenie prístupu k profilu používateľa. Je možné nastaviť, ktoré informácie si používateľ bude môcť vo svojom profile upravovať a ktoré budú len na čítanie. 
  • Reporting - Report dostupnosti služieb po zákazníkoch za vybraný mesiac. 

 

CDESK 3.0.159

15.5.2019

  • Požiadavky – výber CI – voliteľné stĺpce ako vlastnosti z CMDB
  • SLA / Evidencia a vyhodnocovanie dostupnosti služieb (SLO)
  • EasyClick - pridaná voľba "Zobraz moje požiadavky z CM" (doteraz boli viditeľné všetky požiadavky)

 

CDESK 3.0.156

20.3.2019

  • Mobilné aplikácie – integrácia pokročilejšieho textového editora
  • Možnosť akceptovania/neakceptovania Požiadavky priamo z email notifikácie o ukončení
  • Možnosť push notifikácií pre mobilnú a desktopovú appku
  • Zoznam plnení – možnosť zoskupovať podľa účtovnej položky
  • Optimalizácia načítavania zmlúv s detailami služieb
  • Diskusia so zákazníkom – zobrazenie iba súvisiacich kontaktov a používateľov pri vytváraní príspevkov
  • Zoznam Požiadaviek - farebné odlíšenie záznamov podľa typov požiadaviek
  • Informácie o používateľovi – pridaný menný zoznam nadriadených
  • Zoznam kontaktov – pridané voliteľné stĺpce, filtrovanie podľa kategórie a export do Excelu
  • Požiadavky – pridaný link na správu, z ktorej bola požiadavka vytvorená
  • Plnenia – oprava chyby, ktorá mohla spôsobiť nesprávne prepočítanie dátumov
  • Požiadavky – pridanie nových termínových polí

CDESK 2:

  • Zoznam Požiadaviek  – pridaný stĺpec Aktuálny stav riešenia
  • Diskusné príspevky – pridaná kontrola, či existuje aspoň jeden príjemca

 

CDESK 3.0.152

18.1.2019

  • Výber CI v Požiadavke – zohľadňovanie používateľov z polí Kto žiada a Pre koho (podľa Vlastníka CI)
  • PDF export plnení - pridaná možnosť zoskupovať strany podľa zákazníkov
  • Pridávanie plnenia - zjednodušené zadávanie plnenia (namiesto zadávania času ukončenia, možnosť zadať iba čas trvania)
  • Nastavovanie termínov v SLA - pridaná kontrola nastavených termínov podľa logiky TTO<RT<TTAS<TTR
  • Pridané vyhľadávanie podľa dátumu zmeny v históriách Požiadaviek a Zákaziek
  • Možnosť nevyplniť poznámku pri Akceptovaní riešenia
  • Pridaná možnosť vytvoriť Pracovný príkaz aj zo zoznamu Pracovných príkazov
  • Implementovana podpora vytvárania draftov Pracovných príkazov
  • Zoznam plnení – pridané ďalšie stĺpce do výpisu na webe
  • Zoznam pracovných príkazov – pridaná možnosť zoradiť záznamy podľa stĺpcov
  • Možnosť pridávať nové objekty (požiadavka, plnenie, úloha atď.) kdekoľvek v systéme z hornej lišty
  • Mobilné aplikácie – pridaná informácia o prihlásení (server atď.)
  • Zoznam zákazníkov – pridaná možnosť voliteľných stĺpcov a zoraďovania podľa stĺpcov

CDESK 2:

  • Mobilné aplikácie – pridaná informácia o prihlásení (server atď.)
  • Povolená editácia plnenia v požiadavke (vykonávateľ plnenia, zapisovateľ plnenia)
  • Položka "Mobil" z detailov zákazníka sa prenáša na prijímací protokol

 

CDESK 3.0.148

18.12.2018

  • Pridané notifikácie pre riešiteľov WO
  • Oprávnenia k požiadavkám - pridaná možnosť Prístup k záznamom podriadených
  • Zoznam vystavených faktúr - pridané pokročilé filtrovanie
  • Schvaľovací proces - zmena definícia poľa Poznámka na povinné
  • Schvaľovací proces - pridané zobrazenie detailov požiadavky a voliteľných vlastností
  • Zoznam požiadaviek - optimalizácia načítania tagov a úloh/WO 
  • Optimalizacia GUI katalogu poziadaviek pre IE11 a Edge
  • Automatické ukončovanie Požiadavky po ukončení všetkých WO
  • Blokovanie odstránenia Požiadavky ak sa na nej nachádza WO
  • Vylepšenia notifikácií pri Požiadavkách podliehajúcich schvaľovaniu
  • Úlohy - pridaný pokročilejší HTML editor
  • Plnenia - Pridávanie plnení - pridané súčty za vypísané plnenia
  • Zoznam požiadaviek - pridané nové možnosti filtrovania
  • Neoprávnená reklamácia požiadavky - pridané povinné uvádzanie dôvodu

CDESK 2:

  • Pridané tlačidlo pre aktualizáciu názvov už existujúcich CI objektov.

 

CDESK 3.0.146

15.11.2018

  • Úvodný prehľad – pridaná možnosť prednastaviť používateľom defaultné zobrazenie widgetov, s možnosťou zamknutia editácie.
  • Zamietnutá požiadavka – považuje sa za definitívne uzavretú a nezobrazuje sa viac v zozname otvorených požiadaviek (pokiaľ nie je odvolaný stav zamietnutia).
  • Pridaný prepínač Zmena stavu ukončenej požiadavky, ktorý umožňuje zakázať jej znovuotvorenie.
  • Pravidlá spracovania správ – pridaná možnosť notifikovať vlastníka draftu.
  • Pridané nepovinné pole Reklamovaný riešiteľ pre oprávnene reklamované požiadavky.
  • Template požiadavka/pracovný príkaz – pridaná možnosť nastaviť defaultný stav po zamietnutí.

CDESK 2:

  • Mobilná aplikácia Android – odstránenie chýb (nezobrazenie hlavného menu, pád po stlačení "Odfoť foto")
  • Odstránenie problému s mazaním ručne pridaných zariadení
  • Evidencia dokumentov – pridanie päty stránky pre zobrazenie kontaktných údajov na faktúre.



CDESK 3.0.145

10.10.2018

  • CMDB - do základných vlastností CI pridané pole Vlastník
  • Dynamické zobrazenie položiek v CMDB podľa vyplneného vlastníka CI
  • CMDB - import CI z XLS, s automatickým párovaním stĺpcov
  • Zoznam požiadaviek - možnosť filtrovať iba reklamované požiadavky
  • Vytváranie WO na základe schválených položiek požiadavky
  • Možnosť ponechať termín (odozvy, priradenia, náhradneho riešenia, splnenia) požiadavky prázdny
  • Oprávnená reklamácia požiadavky - pridané nepovinné pole Reklamovaný riešiteľ
  • Pridané plávajúce tlačidlá do editácie detailu užívateľa
  • Spracovanie správ - umožnenie editovania internej adresy na IP adresu servera

CDESK 2:

  • Zálohovanie – oprava chýb pri generovaní XLS reportov (prázdny súbor, chýbajúce grafy)

 

CDESK 3.0.144

26.09.2018

  • Globálne nastavenia - pridané zákaznícke notifikácie
  • CMDB - do CI listu pridané stĺpce Prevádzka a Miesto pre zariadenia
  • CMDB - vyhľadávanie podľa ID v zozname CI objektov
  • Adresár -  grafické odlíšenie skupín od používateľov pri pridávaní Operátorov
  • Možnosť pridávať súbory aj cez mobilné apky

CDESK 2:

  • Oprava chyby započítavania času v reporte plnení k faktúre

 

CDESK 3.0.143

10.09.2018

  • Pridaný konektor pre FinStat a predvypĺňanie údajov zákazníka pomocou tejto služby
  • GUI Katalóg požiadaviek - zobrazenie zoznamu templatov, keď sa ich pod jednou dlaždicou nachádza viac
  • Požiadavky - pridané pole Pre koho
  • Pridané tlačidlo pre priamočiare overenie IČDPH
  • Skladové karty - pridanie poľa Množstvo s dátumom
  • Pracovné príkazy - pridané dynamické schvaľovanie
  • Pridaná možnosť fakturácie predajcom (partner, reseller)
  • Pridanie možnosti exportu voliteľných vlastností do XLS
  • Pridanie možnosti zriadenia služby v inom ako aktuálnom čase
  • Mobilná apka - pridané ďalšie zvuky pre notifikáciu
  • Automatický výber jedinej povinnej položky pri tvorbe nových objektov
  • Požiadavky - automatická zmena stavu na "v riešení"  po obdržaní odpovede od zákazníka
  • Možnosť určenia reakčných termínov s kratším časovým úsekom ako 1 hodina

CDESK 2:

  • Možnosť vytvoriť oprávnenie na read-only prístup ku všetkým dovolenkám

 

CDESK 3.0.142

27.08.2018

  • Požiadavky, Pracovné príkazy - pridané pole Želaný termín
  • Požiadavky - umožnená editácia polí Riešenie a Poznámka riešiteľa oprávneným používateľom
  • Zaznamenávanie všetkých zmien vykonaných na objekte Spoločnosť  do záložky História
  • CMDB - obmedzenie výberu CI objektov podľa zvolenej prevádzky
  • Možnosť poslať plnenie aj z mobilnej apky (iOS, Android)

CDESK 2:

  • WEBSOCKET - notifikovanie PC po blokoch (aby nebolo notifikovaných príliš veľa PC)
  • Nastavenie splatnosti - čiastka - možnosť zadať aj väčšie ako 5 ciferné číslo

 

CDESK 3.0.141

12.08.2018

  • Notifikácie k dynamickým schvaľovacím procesom
  • Export CI so všetkými vlastnosťami do Excelu
  • CMDB - vyhľadávanie a pokročilé filtrovanie CI záznamov aj podľa atribútov
  • Plnenia - možnosť poslať plnenie e-mailom jedným kliknutím
  • Logovanie oprávnenej / neoprávnenej reklamácie
  • Pridané hodnotenie riešiteľa s možnosťami vypnuté / nepovinné / povinné
  • Zverejnenie CDESK 3 apky - iOS, Android (prechod z testovania do ostrej prevádzky)
  • Obmedzenie oblasti služby podľa typu požiadavky
  • Spracovanie správy - rýchle založenie požiadavky podľa katalógu požiadaviek (dlaždice), s predvyplnením polí podľa dat v e-maile
  • V Zozname plnení filtrácia plnení, ktoré majú zapísaný použitý materiál
  • Fakturácia - vylepšenia pre variabilný / konštantný / špecifický symbol a generovanie číselných radov
  • Požiadavky - pridanie blokovania notifikácií z diskusií
  • Požiadavka - pridané pole Poznámka riešiteľa neviditeľné zákazníckym kontám
  • Úlohy - poslanie notifikácie pri vypršaní termínu úlohy
  • Pridané blokovanie notifikácií do mobilnej apky CDESK 3
  • Možnosť zoraďovať v Požiadavkách podľa termínu splnenia / termínu do splnenia
  • Zobrazovanie vypnutých / vymazaných používateľov v naviazaných poliach objektov
  • Zoznam kontaktov - pridaný stĺpec Kategória kontaktu s možnosťou filtrovania
  • Adresár - vyhľadávanie na základe kategórie a typu zákazníka

 

CDESK 3.0.138

01.07.2018

  • Pridanie stavu požiadavky Reklamácia
  • Pridanie možnosti evidovať voliteľné vlastnosti k používateľským kontám
  • Pri výbere CI v Plneniach / Požiadavkách / Zákazkách / Pracovných príkazoch pridané filtrovanie podľa atribútov
  • Možnosť definovať časovú zónu pre administrátora a jednotlivých operátorov
  • Požiadavky, Pracovné príkazy - pod poľom Riešiteľ zjednodušujúci link Prevziať na seba
  • Pridaná možnosť Prevziať na seba do kontextových menu v zoznamoch Požiadaviek / Pracovných príkazov
  • Zastavovanie počítania času vo vybraných stavoch
  • Zavedenie GUI katalógu požiadaviek (dlaždice) pre rýchle a prehľadné zadávanie požiadavky
  • Vytváranie šablón pre GUI katalóg požiadaviek (dlaždice)
  • V Zozname príkazov filtrovanie podľa všetkých stĺpcov
  • Požiadavky, Pracovné príkazy - pri dostatočnej šírke okna zobrazenie obsahu záložky Objekty (pre rýchly prístup)
  • Kalendár - vytváranie rezervácií

 

CDESK 3.0.137

17.06.2018

  • Do voliteľných vlastností v Požiadavkách pridanie poľa typu Multiselect
  • Zavedenie možnosti tvoriť pracovné príkazy
  • Dynamické vytváranie schvaľovacieho procesu
  • Šablóny pracovných príkazov
  • Štátne sviatky - zobrazenie v Kalendári, pridávanie do GN, logika pre SLA, dovolenky
  • Zoznam Požiadaviek / Zákaziek / Pracovných príkazov - indikácia času zostávajúceho do termínu splnenia
  • Rozšírenie API pre vkladanie diskusie a interných poznámok
  • Pridanie stavu požiadavky Ukončená bez akceptácie
  • CMDB - ukladanie voliteľných vlastností do histórie k objektom, na ktoré sú naviazané
  • Adresár - kategorizácia spoločností pomocou tagov

 

CDESK 3.0.135

23.05.2018

  • Doplnenie políčka Použitý materiál do plnení a jeho využitie
  • Viditeľnosť spoločnosti cez kategórie
  • Aktivácia SMS z CDESK serverov
  • Vkladanie súborov do diskusie so zákazníkom a internej poznámky pre riešiteľa
  • Zobrazovanie interných plnení na mobilnej apke
  • Odstránenie padania mobilnej apky pri štarte na Androide 7/8
  • Pre jedno miesto plnenia možnosť výberu viacerých variantov dopravy
  • Dokumentovanie procesu riešenia požiadavky - možnosť pridať pole Riešenie 
  • Export do XLS - predvýber stĺpcov a doplnenie popisu jednotiek
  • Možnosť vkladania príloh do plnení

 

Okrem uvedených vybraných položiek obsahuje každá verzia aj ďalšie drobné vylepšenia, korekcie a úpravy.