Novinky CDESK 3.0.185

Verzia 3.0.185 obsahuje nové zabezpečenia pri prihlásení, vylepšený zoznam výpadkov služieb a ďalšie nové funkcie.

TOP novinky – 11. január 2020

Zabezpečenia pri prihlásení

Vo verzii 3.0.185 boli zapracované nové zabezpečenia pri prihlásení. V globálnych nastaveniach používateľov pribudla funkcia na kontrolu toho, či je heslo dostatočne silné. Funkciu možno vypnúť.

Kontrola kvality hesla
Obrázok: Kontrola kvality hesla

 

Tiež pribudli zabezpečenia v prípade neplatných pokusov o prihlásenie sa do CDESKu:

 

  • Po piatich neplatných pokusoch sa CDESK účet zablokuje po dobu päť minút
  • Po tridsiatich neplatných pokusoch dôjde k úplnému zablokovaniu účtu

V profile používateľa je tiež možné nastaviť dvojfaktorovú autentifikáciu pomocou aplikácie Google Authenticator.

Dvojfaktorová autentifikácia v profile používateľa
Obrázok: Dvojfaktorová autentifikácia v profile používateľa

 

Nastavenie dvojfaktorovej autentifikácie
Obrázok: Nastavenie dvojfaktorovej autentifikácie

 

 

Vypnutie Termínu odozvy

 

V globálnych nastaveniach požiadaviek je teraz možné vypnúť Termín odozvy. Jeho vypnutím sa vykonajú nasledujúce zmeny:

  • Tento termín sa prestane sledovať, odpočítavať a notifikovať nad všetkými požiadavkami.
  • Nebude sa zobrazovať vo formulári požiadaviek.
  • Nebude sa zahrnutý v zozname požiadaviek, či už ako stĺpec, pokročilý filter, alebo ako údaj pre export.
  • Prestane sa vyhodnocovať povinnosť uvedenia termínu odozvy.
  • Termín odozvy sa nebude zobrazovať v SLA.
  • Nebude sa ponúkať v predpise pravidelných požiadaviek.
  • Nebude sa ponúkať pri spracovaní správy ako požiadavky.
Nastavenie pre vypnutie termínu odozvy
Obrázok: Nastavenie pre vypnutie termínu odozvy

 

Zoznam výpadkov služieb

 

S verziou 3.0.185 bol tiež vylepšený zoznam výpadkov služieb. V zozname pribudli nasledovné stĺpce:

  • Popis – preberá sa z požiadavky, prípadne pracovného príkazu.
  • Riešenie – stĺpec sa zobrazuje len ak je v globálnych nastaveniach požiadaviek zapnuté pole riešenie. Preberá sa z požiadavky.
  • Stav požiadavky
  • Dôvod ukončenia – preberá sa dôvod ukončenia uvedený na požiadavke. Stĺpec sa zobrazuje len ak je v globálnych nastaveniach požiadaviek zapnuté evidovanie dôvodu ukončenia.
  • Typ požiadavky - Stĺpec sa zobrazuje len ak je v globálnych nastaveniach požiadaviek zapnutý typ požiadaviek.
Zoznam výpadkov služieb
Obrázok: Zoznam výpadkov služieb

 

Všetky tieto stĺpce je možné pridať do exportu výpadkov služieb.

 

Výber stĺpcov pre export zoznamu výpadkov služieb
Obrázok: Výber stĺpcov pre export zoznamu výpadkov služieb

Zoznam všetkých noviniek CDESK 3.0.185 >

Dátum:
11. január 2021