Stať sa lídrom na trhu Helpdesk, Service Desk nástrojov s rozšírenou funkcionalitou, ktorá dokáže pokryť, digitalizovať a automatizovať činnosti v podnikaní.
Prinášať našim zákazníkom možnosti a rozširovať ich obzory pracovného života. Neustále uľahčovať, zefektívňovať a digitalizovať pracovné činnosti a procesy na akomkoľvek stupni organizácie prostredníctvom dômyselných riešení postavených na Vašich potrebách.
Sme silný 24-členný tím technologických nadšencov a vizionárov, ktorí snívajú o tom, že raz poskytnú klientom neprekonateľný nástroj pre ich podnikanie. Týmto nástrojom sa stal CDESK – slovenský helpdesk, service desk a tiketovací nástroj, ktorý v mnohých ohľadoch predčí akúkoľvek konkurenciu.
Peter Kocurek
Product specialist & Business analyst
Expert so skúsenosťami z najťažších implementácií
Ing. Viliam Vyhnička
Product specialist
Špecialista na CDESK, ktorého nezaskočí žiadna otázka
Ing. Michal Potfaj
Development Director & Technology Architect
Človek čo vie ako riadiť development
Denis Paulík
Scrum master
Aktívny, promptný a ľudský prístup k zákazníkovi sú základné piliere jeho práce
CDESK je vysoko variabilný modulárny softvér, ktorého pilierom je náš prístup k jeho agilnému programovaniu. V kombinácii so slovenskou i zahraničnou podporou, ako aj nezameniteľným monitorovacím nástrojom CustomerMonitor je CDESK tou správnou voľbou pre vašu prácu.
Vznik softvéru CDESK datujeme do roku 2003, kedy sa bratia Jombíkovci rozhodli pomôcť svojmu IT biznisu v spoločnosti SEAL IT Services monitorovacím a helpdeskovým nástrojom. Od tej doby už veľa gigabajtov kódov prešlo počítačmi programátorov, ktorí strávili tisícky hodín kódovaním, aby sme mohli aj Vám ponúknuť jedinečný nástroj CDESK.
V roku 2011 sme chceli dokázať, že to skutočne myslíme vážne, preto sme založili spoločnosť InovaLogic pre osamostatnenie vývoja nástrojov CDESK a CustomerMonitor. Aktuálne máme desiatky významných a spokojných klientov, o ktorých sa môžete presvedčiť v reálnych referenciách.